BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selamat Berkunjung!

Semoga anda berpuas hati dengan kandungan blog saya. Selamat membaca. blog baru saya http://kelategilobola.ning.com/

Selasa, 8 Disember 2009

Hairuddin Omar diikat Kelantan




Tanpa diduga, pemain t-team yg dikatakan telah diikat kontrak oleh mereka juga pemain pinjaman n.sembilan yg menjaringkan gol buat pasukan tersebut pd perlawanan akhir piala malaysia 2009 rupa-rupanya telah menyertai ke pasukan red warrior's untuk kempen liga malaysia musim hadapan. Agak pelik apabila pemain ini yg dikatakan akn terus berada di t-team secara tiba-tiba berjaya diikat oleh kelantan tetapi inilah kenyataannya, Hairuddin Omar telah menyertai pasukan Kelantan dan mungkin alasan dia menyertai Kelantan adalah kerana faktor penyokong yg fanatik seperti alasan pemain-pemain lain yg menyertai pasukan ini.


Post sebenar drp hareez15:
INFO TERKINI!!

SAH!! Hairuddin Omar akan menyarung jersi kelate musim hadapan dan beliau jgk akan menyertai team RED WARRIORS di bangkok pada esok hari..so, dgn nama hairuddin dlm skuad kelate, maka cukuplah senarai 25 pemain kelantan bagi membawa cabaran musim hadapan..maka dgn itu, ezrie shafizie aka matyi yg disebut2 akan mengisi senarai terakhir itu TIDAK AKAN MENYERTAI PASUKAN KELATE musim hadapan..

Mengenai friendly di lembah klang, nanti KAFA akan mengesahkan dlm masa terdekat..sebarang perubahan akan diumumkan kemudian..tunggu info selanjutnyaa....... 
[111.gif] 



p/s : kiriman sms daripada tuan pengurus pasukan..harap maklum..

Sumber drpd hareez15 dari forum KelateDotNet

0 comments: